Nowoczesna organizacja, czyli jak zdobywać i wykorzystywać wiedzę
Nowoczesna organizacja, niezależnie czy działa jako organizacja non-profit, czy jako firma komercyjna, podlega tym samym regułom konkurencyjności. W każdym wypadku dostęp do wiedzy, jakość kontaktów z klientami i szybkość reagowania na zmiany otoczenia pozwalają pracować wydajniej i efektywniej. Zintegrowane narzędzia promocji i sprzedaży pozwalają na skrócenie czasu wprowadzenia produktu na rynek. Skrócenie czasu reakcji na potrzeby rynku wyróżnia innowacyjne organizacje i decyduje o sukcesie handlowym.
Innowacje i zmiany mogą przyczynić się do poprawienia efektywności prowadzenia biznesu. Na każdy moduł systemu InfoBiz Server patrzymy jak na element firmy w internecie. Jeżeli myślimy o edycji witryny publicznej - mamy na myśli moduł CMS Edycja Treści, jeżeli myślimy o magazynie - mamy na myśli moduł Katalog Produktów. Marketing i wprowadzenie nowego produktu na rynek, to wdrożenie modułów z działów handel elektroniczny i marketing internetowy. Każdy moduł jest ważny i uzależniony od pozostałych elementów systemu. Podobnie jak w firmie...
W zależności od docelowego modelu biznesu, wprowadzenie innowacji osiągamy poprzez uruchomienie odpowiednich modułów systemu InfoBiz Server. Przyspieszenie codziennej pracy, poszerzenie rynku, poprawienie jakości obsługi klientów i skrócenie czasu wprowadzenia nowego produktu na rynek, jest konsekwencją optymalizacji procesów biznesowych.
Wdrożenie systemu InfoBiz Server daje możliwości osiągnięcia strategicznych korzyści biznesowych dla nowoczesnej organizacji jako całości, a nie tylko udogodnień dla działu IT w wąskim zakresie ergonomii budowy witryny internetowej.Uruchomienie systemu pracy zdalnej, zarządzanie przez projekty oraz wdrożenie zintegrowanych narzędzi marketingu i sprzedaży internetowej pomaga w osiągnięciu przewagi konkurencyjnej.
Zaproponowane nam rozwiązania budowy stron internetowych bazujące na InfoBiz Server uczyniły naszą witrynę profesjonalną i ergonomiczną w każdym calu. Modułowa budowa tego systemu pozwoliła na szybkie wdrożenie potrzebnej funkcjonalności, której oczekiwaliśmy od nowej witryny. [...] Sebastian Rorbach, XLINE
Wprowadzenie nowego produktu na rynek nie oznacza wyłącznie umieszczenia go w katalogu produktów czy usług. Nowa oferta może zostać umieszczona jednocześnie w katalogu produktów, w gazetce reklamowej dostarczanej do klienta i jednocześnie na wysokiej pozycji w wyszukiwarkach internetowych. Z punktu widzenia InfoBiz Server, wprowadzenie nowego produktu na rynek, to jednoczesne wdrożenie kilku modułów systemu:
- moduł Katalog Produktów - umieszczenie opisu produktu lub usługi
- moduł Newsletter - rozesłanie gazetki informacyjnej
- moduł Poleć Znajomemu - rozsyłanie informacji o ciekawych produktach przez gości witryny
- moduł CRM Formularze - tworzenie internetowych formularzy zapytań
- moduł CRM Ofertowanie - przygotowanie i dostarczenie oferty do klientów
- moduł SEO SYSTEM - samodzielne pozycjonowanie w wyszukiwarkach
Od momentu uruchomienia pierwszego sklepu internetowego minęło już ponad 7 lat. Cały czas odnotowujemy wysoką dynamikę sprzedaży internetowej. Wzrost sprzedaży rzędu 80% rocznie już nas nie dziwi, chociaż przez pierwsze cztery lata nie przewidywaliśmy, że taka dynamika sprzedaży utrzyma się dłużej. [...] Tomasz Celejowski, Prezes Florexpol
Zobacz: Zarządzanie przez projekty, Skuteczny marketing internetowy, Promocja firmy w internecie, Jak skutecznie sprzedawać? oraz Outsourcing marketingu.
Przeczytaj opis przypadku: Innowacyjne zmiany organizacyjne w Wydawnictwie Czelej - wdrożenie systemu InfoBiz
do góry