Rozwój biznesu internetowego w systemie InfoBiz Server
InfoBiz Server jest systemem firmy interetowej. Poniższa lista czynników wzrostu biznesu internetowego została przygotowana na podstawie opinii użytkowników systemu InfoBiz Server realizującego model biznesowy sprzedaży internetowej.
Rozwój firmy internetowej to proces ciągły. Pierwszym okres rozwoju firmy przeznaczony jest na przygotowanie modelu biznesowego. Zobacz szablon modelu biznesowego w pliku pdf.
Określenie i znajomość rynku
Znajomość rynku produktów, które sprzedajemy. Znajomość konkurencji.
więcej »Rozwój bazy produktów
Wstawienie produktów do bazy danych. Opisanie produktów. Określenie zastosowań dla produktów.
więcej »Rozwój zakresu rozwiązywanych problemów
Dzięki oferowanej wiedzy rozwiązujemy problemy naszych klientów. Punktem wyjścia jest baza zastosowań oraz lista tagów - będąca odzwierciedleniem problemów, które jesteśmy w stanie rozwiązać. Do dyspozycji posiadamy także specjalizacje - problemy, które rozwiązują jedynie unikalne produkty i metody.
Wiedzę zdobywamy dzięki pomocy naszych Dostawców - od nich otrzymujemy wsparcie techniczne dla oferowanych przez nich produktów. Przygotowanie bazy poradników i bazy produtków pomaga nam w rozwoju naszych kompetencji.
więcej »Rozwój oferowanej wiedzy
Przygotowanie i wstawienie do systemu poradników technicznych opisujących problemy, które rozwiązują oferowane produkty.
więcej »Określenie czynników przewagi konkurencyjnej
Odpowiedź na pytanie: dlaczego klienci kupują właśnie od nas?
więcej »Skuteczny marketing
- Rozpoznanie dróg dotarcia do klientów (tradycyjnych i nowoczesnych-inernetowych)
- Skuteczna komunikacja naszej oferty – taka, żeby klient chciał kupić u nas, a nie gdzie indziej
- Jak sprawić żeby klienci polecali nas dalej
- Marketing internetowy
Rozwój personelu i partnerów
Rozwój sieci partnerskiej. Rekrutacja personelu. Szkolenie handlowe i techniczne.
więcej »Rozwój relacji z klientami
Rozwój relacji z klientami. Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami.
więcej »Rozwój atrakcyjności oferty
Kupony rabatowe, oferty specjalne, promocje. Posiadanie przejrzystej oferty produktowej (w rodzaju: jeśli szukam takich i takich produktów, to na pewno znajdę je na: tech-bud, tech-przem, tech-sanit).
więcej »Rozwój jakości obsługi klientów
Optymalizacja procedury obsługi klientów. Szkolenia personelu.
więcej »Zwiększenie sprzedaży
Optymalziacja oferty. Zwiększenie sprzedaży dzięki up-selling i cross-selling. Znajomość produktów rozwiązujących trudne problemy, wysokomarżowe produkty.
więcej »