Współpraca z dostawcami
Pozyskanie dostawcy. Rozwój relacji z dostawcami.
Pozyskanie dostawców. Ustalenie warunków handlowych. Uzyskanie zgody na wykorzystanie materiałów marketingowych dostawcy.
Znajomość dostawców - jaka jest ich siła/pozycja na rynku, ilu mają dystrybutorów, jaka jest ich misja/strategia, czy mogą łatwo znaleźć innego dystrybutora i zrezygnować ze współpracy z nami, czy są niepowtarzalni (czy mają dany produkt jako jedyni na rynku, czy jako jedyni oferują dobre warunki handlowe, czy są jednym z nielicznych dostawców danego produktu, jaki jest koszt utraty tego dostawcy i poszukiwania nowego, itp.)
Współpraca z dobrymi (sprawdzonymi) dostawcami, stały kontakt z dostawcami, wiedza nt. ich sytuacji na rynku (finansowej i nie tylko), znajomość aktualnej oferty dostawcy, wiedza nt. oczekiwań w stosunku do dystrybutorów/sprzedawców ich produktów, jasne i klarowne zasady współpracy, partnerstwo, atrakcyjna oferta współpracy – dobre warunki handlowe – ceny, szkolenia, itp.
Wdrożenie systemu InfoBiz Server przynosi bezpośrednie korzyści biznesowe. Sukces firmy internetowej warunkuje szereg czynników wzrostu biznesu i sprzedaży.
do góry