Moduły obejmujące zarządzanie projektami systemu InfoBiz Server
zarządzanie projektami
przeznaczenie: organizacja pracy grupowwej poprzez organizację zadań i przekazywanie wiadomości o zmianach w projektach. Użytkownicy systemu mogą być organizowani w grupy odpowiedzialne za realizację wybranych projektów.
Moduł SYSTEM PRACY GRUPOWEJ - organizacja pracy grupowej
Rozbudowany SYSTEM PRACY GRUPOWEJ - umożliwia definiowanie procedur (schematów biznesowych), rejestrowanie projektów i ich operacji składowych. Moduł projekty w elastyczny sposób pozwala na rejestrowanie dowolnych zdarzeń realizowanych w trakcie życia projektu. Osoby zaangażowane w projekt otrzymują informacje i zadania automatycznie, bezpośrednio z systemu.
Podstawowa funkcjonalność modułu SYSTEM PRACY GRUPOWEJ:
- definiowanie nowych i edycja projektów
- rejestrowanie zdarzeń dotyczących projektów
- podpowiadanie kolejnego kroku w projekcie - użytkownicy zaangażowani w projekt dostają informacje o konieczności wykonania kolejnej operacji w ramach projektu
- rozsyłanie informacji o zmianach w projekcie do wszystkich członków zespołu zaangażowanego w projekt
- dodawanie i modyfikowanie zadań w projekcie
- przesyłanie zadań do innego użytkownika
- przekazywanie informacji zwrotnej o wykonaniu zadania
- przekazywanie informacji pomiędzy UŻYTKOWNIKAMI systemu
- przekazywanie informacji o zmianach w PROJEKTACH zalogowanego użytkownika
- przekazywanie informacji o nowych ZADANIACH użytkownika
Moduł SYSTEM ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI - zarządzanie projektami
Rozbudowany SYSTEM ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI - umożliwia tworzenie i zarządzanie projektami. System pozwala na tworzenie projektów w trybie ad hoc oraz na podstawie uprzednio zdefiniowanych schematów (modeli biznesowych). System pozwala na kontrolowanie kosztów projektów na podstawie wykorzystanych zasobów.
Podstawowa funkcjonalność modułu SYSTEM ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI:
- definiowanie nowych i edycja projektów
- zbieranie i rejestrowanie zdarzeń o aktywności pracowników i zdarzeniach związanych z klientami w ramach realizowanych projektów
- rozliczanie w czasie rzeczywistym kosztów projektów na podstawie kosztów wykorzystanych zasobów
- wbudowany generator raportów
- raportowanie stanu zaawansowania projektów
- wizualne prezentowanie projektów poprzez wykresy Ganta
- podpowiadanie kolejnego kroku w projekcie - użytkownicy zaangażowani w projekt dostają informacje o konieczności wykonania kolejnej operacji w ramach projektu
- rozsyłanie informacji o zmianach w projekcie do wszystkich członków zespołu zaangażowanego w realizację projektu
Moduł Notatki - system podręcznych notatek
Moduł pozwala na szybkie wprowadzanie prywatnych notatek, na przykład podczas rozmowy telefonicznej.
Podstawowa funkcjonalność modułu
- Tworzenie i edycja prywatnych notatek
- Przeszukiwanie własnych notatek - wbudowana wygodna wyszukiwarka - można przeszukiwać wszystkie notatki lub notatki stworzone w wybranym okresie.
- Możliwość wstawiania do notatek odnośników do własnych PROJEKTÓW, ZADAŃ, KLIENTÓW
Uwaga: InfoBiz Server umożliwia parametryzowanie listy zdarzeń systemowych, które powodują wygenerowanie komunikatów przekazywanych poprzez moduł WIADOMOŚCI.