Moduły obejmujące zarządzanie projektami systemu InfoBiz Server

Wersja do druku Poleć znajomemu

zarządzanie projektami
przeznaczenie: organizacja pracy grupowwej poprzez organizację zadań i przekazywanie wiadomości o zmianach w projektach. Użytkownicy systemu mogą być organizowani w grupy odpowiedzialne za realizację wybranych projektów.

Moduł SYSTEM PRACY GRUPOWEJ - organizacja pracy grupowej

Rozbudowany SYSTEM PRACY GRUPOWEJ - umożliwia definiowanie procedur (schematów biznesowych), rejestrowanie projektów i ich operacji składowych. Moduł projekty w elastyczny sposób pozwala na rejestrowanie dowolnych zdarzeń realizowanych w trakcie życia projektu. Osoby zaangażowane w projekt otrzymują informacje i zadania automatycznie, bezpośrednio z systemu.


Podstawowa funkcjonalność modułu SYSTEM PRACY GRUPOWEJ:

  • definiowanie nowych i edycja projektów
  • rejestrowanie zdarzeń dotyczących projektów
  • podpowiadanie kolejnego kroku w projekcie - użytkownicy zaangażowani w projekt dostają informacje o konieczności wykonania kolejnej operacji w ramach projektu
  • rozsyłanie informacji o zmianach w projekcie do wszystkich członków zespołu zaangażowanego w projekt
  • dodawanie i modyfikowanie zadań w projekcie
  • przesyłanie zadań do innego użytkownika
  • przekazywanie informacji zwrotnej o wykonaniu zadania
  • przekazywanie informacji pomiędzy UŻYTKOWNIKAMI systemu
  • przekazywanie informacji o zmianach w PROJEKTACH zalogowanego użytkownika
  • przekazywanie informacji o nowych ZADANIACH użytkownika

 

Moduł SYSTEM ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI - zarządzanie projektami

Rozbudowany SYSTEM ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI - umożliwia tworzenie i zarządzanie projektami. System pozwala na tworzenie projektów w trybie ad hoc oraz na podstawie uprzednio zdefiniowanych schematów (modeli biznesowych). System pozwala na kontrolowanie kosztów projektów na podstawie wykorzystanych zasobów.

Podstawowa funkcjonalność modułu SYSTEM ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI:

  • definiowanie nowych i edycja projektów
  • zbieranie i rejestrowanie zdarzeń o aktywności pracowników i zdarzeniach związanych z klientami w ramach realizowanych projektów
  • rozliczanie w czasie rzeczywistym kosztów projektów na podstawie kosztów wykorzystanych zasobów
  • wbudowany generator raportów
  • raportowanie stanu zaawansowania projektów
  • wizualne prezentowanie projektów poprzez wykresy Ganta
  • podpowiadanie kolejnego kroku w projekcie - użytkownicy zaangażowani w projekt dostają informacje o konieczności wykonania kolejnej operacji w ramach projektu
  • rozsyłanie informacji o zmianach w projekcie do wszystkich członków zespołu zaangażowanego w realizację projektu



Moduł Notatki - system podręcznych notatek

Moduł pozwala na szybkie wprowadzanie prywatnych notatek, na przykład podczas rozmowy telefonicznej.

Podstawowa funkcjonalność modułu

  • Tworzenie i edycja prywatnych notatek
  • Przeszukiwanie własnych notatek - wbudowana wygodna wyszukiwarka - można przeszukiwać wszystkie notatki lub notatki stworzone w wybranym okresie.
  • Możliwość wstawiania do notatek odnośników do własnych PROJEKTÓW, ZADAŃ, KLIENTÓW


Uwaga: InfoBiz Server umożliwia parametryzowanie listy zdarzeń systemowych, które powodują wygenerowanie komunikatów przekazywanych poprzez moduł WIADOMOŚCI.

do góry