zarządzanie projektami
system pracy grupowej i zarządzania projektami InfoBiz - internetowy system zarządzania firmą - BPM
InfoBiz Server sprawdza się jako system pracy grupowej w organizacjach o rozproszonej strukturze organizacyjnej, np. jako system zarządzania działem marketingu lub internetowy system zarządzania firmą. InfoBiz Server to także mechanizm kontroli kosztów i stanu zaawansowania projektów.
InfoBiz pozwala na wdrożenie systemu zarządzania projektami organizując zadania i przekazując wiadomości o zmianach w projektach. Użytkownicy systemu mogą być organizowani w grupy odpowiedzialne za realizację wybranych projektów. Zaawansowanie realizacji projektów jest prezentowane w czasie rzeczywistym na wykresach Gantta. InfoBiz Server pozwala na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej przez innowacyjne zarządzanie.
korzyści organizacyjne i zalety praktyczne
- zarządzanie projektami
Wdrożenie systemu zarządzania projektami pozwala na podniesienie konkurencyjności m.in. poprzez wyeliminowanie błędów proceduralnych. Zadania firmy mogą być realizowane sprawniej i zgodnie z zaplanowaną kolejnością, co pozwala na optymalne wykorzystanie zasobów i ograniczenie kosztów. - optymalny przepływ informacji
System automatycznego informowania współpracowników o aktualnie wykonywanych działaniach i powstaniu kolejnych obowiązków, wprowadza porządek organizacyjny i upraszcza komunikację. Użytkownicy systemu pracy grupowej otrzymują informacje o powstaniu nowych zadań w ramach realizowanych projektów. - mechanizmy nadzoru
Wbudowane mechanizmy raportowania o stanie zaawansowania projektów, zarówno pod względem kosztów jak i postępu prac, pozwalają na podejmowanie właściwych decyzji biznesowych. - komfort pracy
System zarządzania projektami udostępnia tzw. pulpit biznesowy (ang. dashboard), który prezentuje wszystkie informacje niezbędne do realizacji bieżących zadań (zadania przeznaczone do realizacji na dzisiaj, stan zaawansowania projektów, w które zaangażowany jest użytkownik, etc.).
System zarządzania projektami InfoBiz Server umożliwia także rozliczanie kosztów projektów. Koszty realizacji projektów kontrolowane są na poziomie zadań oraz na poziomie wykorzystanych zasobów.
Podczas wdrożenia definiowane są szablony projektów, które odzwierciedlają realizowane modele biznesowe.
Nazwa | Symbol | Cena |
---|---|---|
InfoBiz - moduł LOGOWANIE OPERACJI Moduł CMS LOGOWANIE OPERACJI Systemu Zarządzania Treścią (ang. CMS) pozwala na zapisywanie wykonywanych operacji przez operatorów systemu. Dzięki temu administrator systemu ma pełną kontrolę nad aktywnością użytkowników. | IBSTOOL_010 | Zapytaj o cenę |
InfoBiz - moduł GENERATOR DOKUMENTÓW system tworzenia dokumentów elektronicznych | IBSPM_003 | Zapytaj o cenę |
InfoBiz - moduł GENERATOR RAPORTÓW Moduł Raporty - raportowanie sprzedaży | IBSTOOL_007 | Zapytaj o cenę |
InfoBiz - moduł BAZA WIEDZY baza wiedzy - system zarządzania wiedzą | IBSPM_005 | Zapytaj o cenę |
InfoBiz - moduł SYSTEM PRACY GRUPOWEJ system pracy grupowej | IBSPM_002 | Zapytaj o cenę |
InfoBiz - moduł SYSTEM ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI system zarządzania projektami | IBSPM_001 | Zapytaj o cenę |
InfoBiz - moduł REJESTROWANIE CZASU PRACY Moduł RCP współpracuje z modułem Użytkownicy. Może stanowić element systemu zarządzania projektami. | IBSPM_006 | Zapytaj o cenę |
InfoBiz - moduł REZERWOWANIE ZASOBÓW | IBSPM_007 | Zapytaj o cenę |