Współpraca wewnątrz firmy
Poprawa jakości współpracy wewnątrz firmy.
- okresowe planowanie pracy (np. tygodniowo)
- pełne opisy o warunkach handlowych (notatki o dostawcach, warunkach handl.) na stronie administracyjnej
- współpraca pomiędzy handlowcami ze sobą,
- współpraca pomiędzy handlowcami i działem marketingu,
- wymiana doświadczeń i wiedzy (np. z obszarów, którymi się zajmujemy tylko mamy, ale część naszej wiedzy może się przydać do pracy innych),
- dążenie do wspólnego celu,
- zaangażowanie i chęci
- dzielenie się pomysłami dotyczącymi: obszarów do poprawy, wprowadzania zmian, nowych produktów, nowych dostawców, potencjalnych klientów,
- patrzenie „szeroko”,
- komunikacja w zespole – informowanie siebie nawzajem o podejmowanych działaniach, planach, o sukcesach, o tym z czym mamy trudności, czego nowego/ważnego się dowiedzieliśmy, itp.
- zakres odpowiedzialności
- zastępowanie i przekazywanie zadań
Wdrożenie systemu InfoBiz Server przynosi bezpośrednie korzyści biznesowe. Sukces firmy internetowej warunkuje szereg czynników wzrostu biznesu i sprzedaży.
do góry