Wdrożenie systemu wsparcia użytkowników SAP dla Asseco Poland S.A.
Firma Asseco Poland S.A. podjęła decyzję o uruchomieniu systemu wsparcia technicznego dla użytkowników SAP na bazie InfoBiz Server. Użytkownicy SAP na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej korzystają z internetowego systemu wsparcia technicznego i obsługi zgłoszeń serwisowych poprzez InfoBiz Server.
Wdrożenie systemu InfoBiz Server dla Asseco S.A. obejmowało uruchomienie CRM HELPDESK, CRM UŻYTKOWNICY oraz CRM GRUPY UŻYTKOWNIKÓW. Uruchomiony system służy jako podstawowy mechanizm wsparcia użytkowników SAP na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie.
W ramach wdrożenia systemu SAP na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej firma Asseco Poland S.A. zobowiązała się do uruchomienia mechanizmów wsparcia technicznego dla pracowników uczelni. Asseco Poland S.A. podjęło decyzję o wykorzystaniu rozwiązania CRM HELPDESK systemu InfoBiz Server. Instalacja InfoBiz Server i uruchomienie gotowych modułów, pozwoliło na szybkie wdrożenie procedur wsparcia użytkowników SAP.
System wsparcia technicznego wykorzystywany jest przez przez pracowników technicznych ASSECO oraz pracowników UMCS będących jednocześnie użytkownikami środowiska SAP.
do góry