Promocja kultury
Prezentacja walorów kulturalnych regionu. Zarówno tradycyjne instytucje kulturalne, jak i okresowo organizowane koncerty składają się na atrakcyjność regionu pod względem kulturalnym.
Prezentacja walorów kulturalnych miasta to kolejny czynnik wpływający na atrakcyjność miejscowości zarówno w oczach mieszkańców, jak i przyszłych inwestorów. Nowoczesny portal miejski przewiduje miejsce na prezentowanie zabytków architektury, promowanie lokalnych twórców ludowych lub ogłoszenia o koncertach, wystawach, imprezach.
Dzięki promocji internetowej miasto zapewni sobie szerszy udział społeczności lokalnej w inicjatywach kulturalnych oraz wytworzy markę miejscowości dbającej o kulturę i edukację.
Propagowanie kultury regionu wpływa na rozwój i trwanie kultury ogólnopolskiej. Warto kreować wizerunek miasta jako miejsca, które uczestnicząc w postępującej globalizacji, czuje potrzebę wyrażenia własnej tożsamości.
W 2007 roku miasta przeznaczyły na swoją promocję i reklamę łącznie 188 milionów złotych. Metropolie pracują nad wizerunkiem, dofinansowując różne przedsięwzięcia kulturalne i sportowe. Dlatego też do promowania lokalnej kultury warto włączyć regionalne ośrodki kultury, a nawet miejscowych twórców, dzięki którym prezentacja oferty kulturalnej będzie intrygująca, aktualna i autentyczna. Mimo postępującej komercjalizacji kultury każde miasto lub region szczyci się indywidualnymi wytworami kultury; warto, aby i Państwa miasto zaprezentowało swoje osiągnięcia.
Największe wdrożenie systemu InfoBiz Server zostało przeprowadzone w Lublinie. Uruchomiliśmy portal miejski na bazie systemu InfoBiz Server. Sprawdź, jakie rezultaty w zakresie promocji kultury zostały osiągnięte.