Proces sprzedaży i wdrożenia systemu InfoBiz Server
Proces prezentowania, sprzedaży, wdrożenia i dalszego rozwoju systemu InfoBiz Server objęty jest standartową procedurą. W całym procesie uczestniczą:
- Klient - przedstawia swoje potrzeby w postaci briefu emarketingowego oraz briefu kreatywnego
- Sprzedawca - przedstawia prezentację systemu w kontekście modelu biznesowego Klienta (zastosowanie, korzyści, funkcjonalność, technologia i wymagania techniczne, ulotka oraz wersja demo), ustala oczekiwane korzyści biznesowe i ROI inwestycji, ustala specyfikację techniczną docelowego rozwiązania, dobiera moduły InfoBiz Server do potrzeb Klienta, przygotowuje dla niego ofertę i podpisuje umowę na dostarczenie gotowego rozwiązania, przekazuje także licencję systemu InfoBiz Server
- Partner kreatywny - agencja reklamowa lub webdesigner - przygotowuje projekt graficzny witryny internetowej
- Partner techniczny - realizuje prace wdrożeniowe - instaluje InfoBiz Server na serwerze, wykonuje szablon strony internetowej (cięcie HTML/CSS oraz integracja szablonu), integruje telefonię VOIP, realizuje usługi hostingowe, wykonuje indywidualne prace programistyczne i inne prace wdrożeniowe, przeprowadza szkolenie techniczne, pomaga przy edytowaniu treści witryny
- Manager Projektu - w porozumieniu ze Sprzedawcą koordynuje proces wdrożenia
- Producent - udziela licencji oraz gwarancji na system InfoBiz Server
Klient kontaktuje się wyłącznie ze Sprzedawcą a później z jedną osobą - Managerem Projektu, którego zadaniem jest koordynowanie projektu i nadzór nad sprawnym przepływem informacji pomiędzy jego uczestnikami.
do góry