InfoBiz - moduł CRM VOIP
Moduł CRM VOIP pozwala na integrację bazy teleadresowej klienów i kontaktów z systemem telefonii internetowej.
- Specyfikacja
- Kod QR
Tak, zostałem poinformowany, że przez 30 dni mogę zwrócić zakupione licencje odzyskując 100% należności. (zobacz naszą gwarancję satysfakcji i odniesienia korzyści)
Moduł CRM VOIP pozwala na zestawianie połączeń telefonicznych bezpośrednio z systemu InfoBiz Server. Odpowiednio dobrane moduły InfoBiz Server mogą być skonfigurowane do obsługi internetowego Call Center.
Podstawowa funkcjonalność modułu
- integracja z systemem telefonii internetowej VOIP
- obsługiwany protokół SIP
- współpraca z Asterisk VOIP Server
- szybkie wybieranie rozmów telefonicznych do klientów (we współpracy z modułem CRM KLIENCI)
- wbudowany dialer pozwalający na wybieranie numerów telefonów przekopiowanych ze schowka Windows
Najważniejsze korzyści:
- podniesienie jakości obsługi klientów - każda rozmowa telefoniczna może być odnotowywana w systemie CRM
- oszczędność czasu potrzebnego na obsługę klientów
- redukcja kosztów obsługi klienta poprzez zautomatyzowanie połączeń telefonicznych i integrację z VOIP
UWAGA!
Moduł CRM VOIP wymaga zainstalowania i uruchomienia oddzielnego serwera VOIP - zobacz ile kosztuje uruchomienie serwera VOIP Asterisk.
Kod QR produktu
Zobacz także
InfoBiz - moduł CRM eFAX
Moduł CRM eFAX służy do automatycznego wysyłania dokumentów faksowych bezpośrednio z InfoBiz Server.
więcej »