InfoBiz - moduł CRM VOIP

Wersja do druku Poleć znajomemu

Moduł CRM VOIP pozwala na integrację bazy teleadresowej klienów i kontaktów z systemem telefonii internetowej.

Producent: Structum Sp. z o.o.
Symbol: IBSCRM_020
Jednostka: licencja
licencja
1 licencja
Zobacz więcej produktów z kategorii: CRM
  • Specyfikacja
  • Kod QR

Tak, zostałem poinformowany, że przez 30 dni mogę zwrócić zakupione licencje odzyskując 100% należności. (zobacz naszą gwarancję satysfakcji i odniesienia korzyści)

Moduł CRM VOIP pozwala na zestawianie połączeń telefonicznych bezpośrednio z systemu InfoBiz Server. Odpowiednio dobrane moduły InfoBiz Server mogą być skonfigurowane do obsługi internetowego Call Center.

Podstawowa funkcjonalność modułu

  • integracja z systemem telefonii internetowej VOIP
    • obsługiwany protokół SIP
    • współpraca z Asterisk VOIP Server
  • szybkie wybieranie rozmów telefonicznych do klientów (we współpracy z modułem CRM KLIENCI)
  • wbudowany dialer pozwalający na wybieranie numerów telefonów przekopiowanych ze schowka Windows

 Najważniejsze korzyści:

  • podniesienie jakości obsługi klientów - każda rozmowa telefoniczna może być odnotowywana w systemie CRM
  • oszczędność czasu potrzebnego na obsługę klientów
  • redukcja kosztów obsługi klienta poprzez zautomatyzowanie połączeń telefonicznych i integrację z VOIP

UWAGA!

Moduł CRM VOIP wymaga zainstalowania i uruchomienia oddzielnego serwera VOIP - zobacz ile kosztuje uruchomienie serwera VOIP Asterisk.

Kod QR produktu

Zobacz także

do góry