InfoBiz - moduł CRM PARTNERZY
Moduł CRM PARTNERZY pozwala na limitowanie dostępu do wybranych obszarów serwisu internetowego lub intranetu.
- Specyfikacja
- Kod QR
Tak, zostałem poinformowany, że przez 30 dni mogę zwrócić zakupione licencje odzyskując 100% należności. (zobacz naszą gwarancję satysfakcji i odniesienia korzyści)
CRM PARTNERZY - grypy partnerów i limitowanie dostępu do zasobów witryny
Moduł CRM PARTNERZY pozwala na zarządzanie bazą partnerów i na definiowanie obszarów witryny o ograniczonym dostępie. Moduł pozwala także na definiowanie rabatów na całe gałęzie produktów dla dowolnych grup partnerów.
Funkcjonalność modułu:
- limitowanie dostępu do treści serwisu - dostęp do wybranych treści serwisu wymaga autoryzacji
- limitowanie dostępu do galerii mediów - dostęp do wybranych galerii serwisu, np. do dokumentacji technicznych, cenników - może wymagać autoryzacji
- możliwość realizacji dowolnej polityki cenowej - moduł umożliwia definicję dowolnych rabatów na wybrane grupy asortymentowe dla określonych grup odbiorców
- autoryzowany dostęp do przekazywanych informacji dla grup odbiorców - klienci grup partnerskich logujący się do serwisu, mogą odczytać przygotowane wyłącznie dla nich teksty informacyjne - np. ogłoszenia organizacyjne dla członków zarządu lub informacje handlowe dla odbiorców hurtowych.
- udostępnienie partnerom możliwości edycji własnych wizytówek w serwisie. Pola wizytówek mogą być definiowane przez administratora systemu.
Najważniejsze korzyści:
- możliwość stworzenia sieci dystrybucyjnej poprzez określenie różnych warunków handlowych i warunków dostępu do informacji
- moduł PARTNERZY pozwala na definiowanie grup partnerów o różnych poziomach cenowych oraz o różnych uprawnieniach dostępu do treści publikowanych w systemie CMS.
- InfoBiz Server nie limituje ilości grup partnerów ani ich charakteru - system pozwala na elastyczne wdrożenie własnej polityki cenowej i organizacyjnej
- podniesienie satysfakcji partnerów i klientów przez umożliwienie im samodzielnej obsługi w zakresie dostępu do informacji poufnych (cenniki hurtowe, dokumentacje do produktów, stan realizacji zamówień)
- oszczędność czasu potrzebnego na obsługę partnerów
- redukcja kosztów obsługi partnerów poprzez umożliwienie partnerom samodzielnego dostępu do informacji poufnych