InfoBiz - moduł CRM DZIENNIK
CRM - utrzymanie relacji z klientami
Moduł CRM Dziennik pozwala na szybki dostęp do podstawowych informacji o kliencie i do historii dotyczących go zdarzeń.
- Specyfikacja
- Kod QR
Tak, zostałem poinformowany, że przez 30 dni mogę zwrócić zakupione licencje odzyskując 100% należności. (zobacz naszą gwarancję satysfakcji i odniesienia korzyści)
CRM DZIENNIK - Moduł przedstawia historię relacji z Klientami.
Wszystkie zdarzenia dotyczące wybranego klienta widoczne są jako chronologicznie posegregowana lista. Dzięki temu modułowi, można szybko zlokalizować złożone oferty w wybranym okresie lub zapytania od klienta z wybranego okresu.
Podstawowa funkcjonalność modułu:
- intuicyjne wyszukiwanie informacji dotyczących klienta - mechanizmy przeszukiwania obejmują:
- zapytania i odpowiedzi udzielane klientowi
- oferty składane klientowi
- zamówienia od klienta
- projekty (dostawy) związane z klientem
- przeglądanie historii zdarzeń dotyczących wybranego klienta
Najważniejsze korzyści:
- podniesienie satysfakcji klientów przez możliwość szybszego reagowania na zapytania ze strony klientów; natychmiastowy dostęp do historii relacji z klientem, pozwala na prowadzenie rozmowy telefonicznej z klientem, którego słyszymy pierwszy raz od roku - jak ze "starym znajomym"
- oszczędność czasu potrzebnego na obsługę klientów
- redukcja kosztów obsługi klienta poprzez skuteczniejszą obsługę klienta; szybki dostęp do kluczowych informacji po prostu ułatwia pracę