InfoBiz - BRIEF KREATYWNY

Wersja do druku Poleć znajomemu

Przygotwanie BRIEFU KREATYWNEGO pozwala agencji reklamowej na szybkie wykonanie projektu graficznego.

Plik do pobrania: » Brief.Kreatywny.InfoBiz.pdf

Symbol: IBSRV_002
1
Zobacz więcej produktów z kategorii: usługi
  • Specyfikacja
  • Kod QR

BRIEF KREATYWNY (brief reklamowy) strony internetowej określa wytyczne do wykonania projektu graficznego witryny.

Brief kreatywny zawiera:

  • określenie grupy docelowej
  • elementu systemu idendyfikacji wizualnej (kolorystyka, typografia, rozplanowanie i proporcje elementów)
  • koncepcję projektu graficznego (pomysł - "jak to ma wyglądać")
  • zakres, rodzaj i rozplanowanie elementów treści w projekcie graficznym

Brief kreatywny jest dokumentacją projektu graficznego. Jednoznacznie określony pomysł na projekt graficzny, pozwala uniknąć rozczarowań zarówno ze strony klienta jak i agencji reklamowej. Brief precyzuje oczekiwania wobec projektu. Inaczej bowiem tworzy się reklamę, która ma przynieść np. wzrost sprzedaży, a inaczej taką, która ma wzmocnić wizerunek marki.

Brief kreatywny odpowiada na pytania:

  • do kogo ma być skierowany przekaz reklamowy?
    (
    jakie potrzeby ma grupa docelowa oraz jak postrzega ona produkt i markę)
  • jakie cele ma realizować przygotowany projekt, z jakim modelem biznesowym ma współpracować?
    (czy ma powodować zwiększenie sprzedaży czy też ma pomagać w kreowaniu marki?)
  • jakie reakcje ma wzbudzać przygotowany projekt?
    (czy ma szokować, czy ma być ładny, czy ma być wzruszający...)
  • jaki ma być projekt graficzny?
    (czy ma być delikatny, czy ma być wyzywający, czy ma być bezkompromisowy...)
  • jakie środki wyrazu mają być użyte w projekcie?
    (czy projekt graficzny ma być oszczędny w formie, czy wprost przeciwnie - ma być multimedialny?)

Przygotowanie briefu kreatywnego to połowa sukcesu. Pozostaje... wykonanie PROJEKTU GRAFICZNEGO strony internetowej.

Kod QR produktu

do góry