InfoBiz - BRIEF EMARKETINGOWY
BRIEF MARKETINGOWY określa cele obecności w internecie oraz sposób realizacji związanych z tym potrzeb. Bezpośrednio wynika z modelu biznesowego, który ma być zrealizowany w Internecie.
Plik do pobrania: » Brief.Emarketingowy.InfoBiz.pdf
Symbol: IBSRV_001
Zobacz więcej produktów z kategorii: usługi
- Specyfikacja
- Kod QR
BRIEF EMARKETINGOWY - analiza potrzeb i celów aktywnej obecności w internecie
Usługa wykonania briefu emarketingowego obejmuje:
- wykonanie analizy rynku internetowego (analiza konkurencji, elementy przewagi konkurencyjnej)
- analiza potrzeb klientów (ang. insight, czyli określenie istotnych potrzeb odbiorców planowanej kreacji)
- analizę problemów i możliwości (analiza dostępnych mediów)
- określenie celów emarketingowych
- ustalenie strategii marketingowej
- określenie planu działań marketingowych
- określenie harmonogramu i budżetu
Najważniejsze korzyści:
- oszczędność czasu potrzebnego na osiągnięcie założonych celów biznesowych
- redukcja kosztów poprzez uniknięcie nieprzewidzianych i bezcelowych działań
Kolejnym krokiem jest wykonanie BRIEFU KREATYWNEGO.