InfoBiz - SZKOLENIE EBIZNESOWE

Wersja do druku Poleć znajomemu

InfoBiz Server to przede wszystkim innowacyjna filozofia działania. Narzędzia marketingu internetowego są tylko środkiem technicznym do osiągnięcia wysokiej dynamiki sprzedaży i osiągnięcia przewagi konkurencyjnej.

Symbol: IBSRV_005
1
Zobacz więcej produktów z kategorii: usługi
  • Specyfikacja
  • Kod QR

zamiast męczącej strategii push:
wprowadzenie produktu -> szukanie klienta -> próba sprzedaży

proponujemy efektywną strategię pull:
analiza rynku -> zbudowanie bazy klientów -> wprowadzenie produktu na rynek

Podczas szkolenia ebiznesowego dowiesz się, jak za pomocą narzędzi marketingu internetowego dostępnych w systemie InfoBiz Server zrealizować konwersję modelu biznesowego, która doprowadzi do sytuacji, w której klienci sami będą szukali Twoich produktów i kupowali je przez internet.

Szkolenie realizowane jest telefonicznie i z wykorzystaniem internetu. Termin i godzina szkolenia ustalane są indywidualnie.

InfoBiz Server może służyć jako platforma zarządzania firmą, instytucją publiczną a nawet uczelnią wyższą.

Podobnie jak oprogramowanie biurowe (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu, edytor graficzny), funkcjonalność systemu może zostać wykorzystana do realizowania różnych modeli biznesowych.

Na przykład - system zarządzania treścią, na który składa się moduły - CMS INFOGATE, CMS MEDIA, CMS MENU i szereg innych, pozwalają na uruchomienie witryny internetowej dla firmy, uruchomienie intranetu, a także na uruchomienie portalu miejskiego. Kolejne obszary systemu, czyli system sklepu internetowego, narzędzia marketingu internetowego, mechanizmy obsługi klientów (CRM) i system zarządzania projektami to moduły, które pozwalają na przeniesienie do internetu praktycznie całej logiki organizacyjnej.

Dzięki swojej elastyczności, InfoBiz Server pozwala na uruchomienie firmy internetowej o praktycznie dowolnym profilu.

Szkolenie ebiznesowe InfoBiz Server ma na celu przekazanie praktycznej wiedzy z zakresu wykorzystania narzędzi marketingu internetowego w biznesie i obejmuje:

  • określenie celów działalności firmy internetowej
  • analizę modelu biznesowego i konkurencji internetowej
  • uruchomienie systemu marketing mix wokół modelu biznesowego
  • obsługę zaawansowanych narzędzi marketingu internetowego
    • praktyczne umiejętności skutecznego pozycjonowania stron internetowych
    • praktyczne umiejętności prowadzenia sklepu internetowego
    • uruchomienie i moderowanie forum dyskusyjnego z uwzględnieniem celów biznesowych
  • rozszerzenie działalności internetowej poza własną witrynę
    • uruchomienie programu partnerskiego
    • wymianę bazy cen z porównywarkami cenowymi
    • integrację płatności online
    • publikowanie kanałów rss
    • edycje i wysyłanie newslettera
  • analizy oglądalności i optymalizację treści witryny internetowej (website fine tuning)

Kod QR produktu

do góry