wsparcie techniczne dla użytkowników systemu InfoBiz Server
Zobacz więcej produktów z kategorii: usługi
- Korzyści
- Specyfikacja
- Powiązane
- Kod QR
kompetntna i szybka pomoc dla użytkowników
dodatkowe korzyści
- bezpłatna pomoc w doborze narzędzi biznesowych InfoBiz Server
- bezwarunkowa gwarancja satysfakcji
- gwarancja opłacalności inwestycji - ROI
- gwarancja udanej współpracy z rzetelnym i uczciwym partnerem
Wsparcie techniczne przez telefon oraz pocztę elektroniczną świadczone przez producenta systemu InfoBiz Server.
Usługa HOTLINE obejmuje:
- nielimitowana pomoc techniczna w zakresie eksploatacji systemu InfoBiz Server
- konsultacje telefoniczne
- konsultacje poprzez pocztę elektroniczną
- gwarancję reakcji producenta na problemy techniczne związane z eksploatacją systemu w ciągu jednego dnia roboczego
- zdalną rekonfigurację systemu InfoBiz Server na żądanie użytkownika
- cotygodniowy audyt poprawności funkcjonowania serwisu internetowego
- miesięczny raport zaleceń eksploatacyjnych - dostarczany pocztą elekroniczną
Podstawowe korzyści:
- gwarancja dostępności usług realizowanych na bazie systemu InfoBiz Server
- podniesienie bezpieczeństwa prowadzonego biznesu
- ograniczenie własnych kosztów obsługi IT poprzez outsourcing usług wsparcia technicznego
Kod QR produktu
Zobacz także
InfoBiz - instalacja na serwerze użytkownika
Uruchomienie strony internetowej, wdrożenie systemu systemu zarządzania treścią, uruchomienie systemu pracy grupowej, uruchomienie sklepu internetowego, wdrożenie portalu intranetowego - jednocześnie.
więcej »