Określenie czynników przewagi konkurencyjnej
Odpowiedź na pytanie: dlaczego klienci kupują właśnie od nas?
- Czy oferujemy coś unikalnego, czy nasze produkty są unikalne
- Czym odróżniamy się od konkurencji, co jest naszym wyróżnikiem, naszą mocną stroną, która nas charakteryzuje, i na której możemy budować naszą przewagę
- Jaką mamy pozycję na rynku
- Dlaczego nasi klienci kupują u nas
- Co jest naszą słabością
- Czy oferujemy właściwe produkty
- Czy mamy adekwatne ceny
- Czy nasza oferta jest atrakcyjna dla klientów (co jest atrakcyjne, a co nas „podtapia”)
- Wiedza nt. kluczowych produktów (które są kluczowe i dlaczego)
- Znajomość kluczowych klientów i stały kontakt z nimi, wiedza o ich sytuacji, planach, wpływanie na „plany, wybór dróg działania/rozwiązań z zastosowaniem naszych produktów).
Wdrożenie systemu InfoBiz Server przynosi bezpośrednie korzyści biznesowe. Sukces firmy internetowej warunkowany jest jednak przez obszerną listę czynników wzrostu biznesu i sprzedaży.
do góry