InfoBiz - moduł CRM VOIP BILLING
Moduł CRM VOIP BILLING - integracja z systemem telefonii internetowej
Moduł CRM VOIP BILLING pozwala na przeglądanie listy zrealizowanych połączeń telefonii internetowej oraz nagrywanie i odsłuchiwanie rozmów telefonicznych VOIP.
- Specyfikacja
- Kod QR
Tak, zostałem poinformowany, że przez 30 dni mogę zwrócić zakupione licencje odzyskując 100% należności. (zobacz naszą gwarancję satysfakcji i odniesienia korzyści)
Moduł CRM VOIP BILLING pozwala na przeglądanie historii rozmów telefonicznych oraz na odsłuchiwanie nagranych rozmów. Odpowiednio dobrane moduły InfoBiz Server mogą być skonfigurowane do obsługi internetowego Call Center.
Podstawowa funkcjonalność modułu
- nagrywanie rozmów telefonicznych na serwerze VOIP
- odsłuchiwanie rozmów telefonicznych
- przeglądanie listy zrealizowanych połączeń telefonicznych
- integracja z systemem telefonii internetowej VOIP
- obsługiwany protokół SIP
- współpraca z Asterisk VOIP Server
Najważniejsze korzyści:
- podniesienie jakości obsługi klientów - każda rozmowa telefoniczna może być odsłuchana i może być przedmiotem szkolenia
- podniesienie bezpieczeństwa biznesowego - w sytuacjach spornych można wrócić do nagrania rozmowy z klientem